Appartement T2
19 Avenue Armand Béraud, 33440 Saint-Vincent-de-Paul, Francja
Obiekt Appartement T2 położony jest w miejscowości Saint-Vincent-de-Paul i oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum wystawowe Bordeaux Expo – 19 km, Most Chaban Delmas – 20 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny strefa parkowania. W okolicy w odległości 19 km znajduje się Stadion Matmut Atlantique. W apartamencie do dyspozycji gości przygotowano sypialnię (1), jadalnię, kuchnię z lodówką oraz salon. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Cité du Vin – 20 km, Muzeum Wina i Handlu – 21 km. Lotnisko Lotnisko Bordeaux-Mérignac znajduje się 30 km od obiektu.
Najpopularniejsze udogodnienia
Średnia ocena w przedziale od 1 do 10
9 Recenzje
Szczegóły ceny
353 zł / noc** Przybliżone ceny za pobyt na 1 noc
Opinie gości na temat obiektu Appartement T2
"Emplacement idéal (20min de Bordeaux), parking sécurisé, appartement calme et confortable. Merci!"
"Aucun."
"L'appartement est propre , la literie impeccable et confortable. Je suis satisfaite de mon séjour 😀"
"Rien à dire."
"Les informations de récupération de la clé ont été très précise. L'hôte était disponible pour répondre à nos questions. Le logement est très bien pour un séjour de quelques jours. La climatisation est un vrai plus."
"J'aurais apprécié avoir des serviette de toilettes."
"Logement dans un endroit calme et sécurisé, parking à disposition. Bien agencé et agréable, le logement était impeccable. Tout à disposition, de la vaisselle à l’électroménager. Même une attention avec des dosettes de café et un paquet de bonbon. Je recommande vivement !"
"Aucun."
Zobacz dostępność
Jeśli chcesz zobaczyć, co obejmują pokoje, możesz dotknąć dowolnej nazwy na liście dostępnych pokoi, aby uzyskać szczegółowy opis opcji zakwaterowania.
Zasady pobytu
Obiekt Appartement T2 przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Opinie Gości
"Totally amazing place. The host was fantastic. Thanks for a lovely stay in this cute little house."
"Appartement top Décoration hyper chaleureuse, Il y avait tous ce dont on peut avoir besoin Niveau propreté rien à redire non plus."
"Todo en general,la casa,los anfitriones,el entorno...nos hemos sentido como en casa volveremos sin duda ninguna 🥰"
Maria La Grange du Poussié
"Tout est bien réfléchi et la rénovation est de tres bon goût."
"Localização bem servida de transportes e comércio."
"Je ne suis pas rester longtemps mais c’était très confortable, le logement est très complet. Merci au propriétaire d’avoir prévenu pour les quatre marches dès l’entrée du gîte, ça évite un accident d’inattention."
Ines Le gîte Marie